Vrei sa știi, Cum să îmbunătățim conținutul unui site?

Indiferent de tip/categorie, site-urile devin mai mari. Continuăm să adăugăm conținut, dar tindem să uităm să curățăm. Pe măsură ce internetul crește, tot mai multe site-uri i-au amploare, nu este neapărat un lucru rău, Google iubește autoritatea și asta contează cel mai mult.

Cu toate acestea, site-ul dvs. web trebuie să rămână în formă. Conținutul vechi trebuie actualizat, strategia de conectare internă trebuie să rămână de top și cercetarea cuvintelor cheie trebuie să rămână proaspătă.

Ce puteți face pentru a menține SEO-ul site-ului dvs. în formă?

În această postare, vă voi vorbi despre 7 moduri care vă va ajuta să îmbunătățiți conținutul SEO al site-ului dvs. web!

De ce să ne concentrăm pe conținutul de fitness SEO?
În afara cutiei, WordPress este destul de prietenos cu SEO așa cum este. Adăugați Yoast SEO la mix și veți aborda cea mai mare parte a SEO-ului tehnic. Cu toate acestea, există și multe lucruri pe care le puteți face în ceea ce privește conținutul, pentru a vă menține site-ul în formă. Și menținerea site-ului în formă vă poate ajuta să vă depășiți concurenții în Google.

Pe măsură ce site-ul dvs. web devine mai mare, păianjenii Google pot întâlni mai greu despre ce este site-ul dvs. web și despre modul în care paginile dvs. sunt legate între ele. Concentrându-vă asupra caracterului adecvat al conținutului dvs. SEO, probabil că veți obține acest punct de plecare în lupta pentru cele mai înalte clasamente.

Concentrându-se pe conectarea internă
Pentru a vă indexa întregul site, Google vă urmărește linkurile interne . Modul în care vă conectați paginile la una și la alta determină modul în care Google trece prin site-ul dvs. web. Dacă o anumită pagină are o mulțime de linkuri îndreptate spre ea, Google va veni acolo destul de des. Dacă o pagină devine puțin sau deloc legături, Google nu va veni acolo foarte des. Modul în care vă structurați site-ul, modul în care vă conectați de la pagini la alte pagini este cu adevărat important. Este ca un ghid care îl ajută pe Google să-și dea seama care este cel mai important conținut de pe site-ul dvs. și cum sunt legate paginile între ele.

1. Îmbunătățiți linkbuilding-ul(legătura internă a) articolelor dvs. de bază

Asigurați-vă că verificați dacă cele mai importante articole primesc linkuri interne din aceeași nișa, dar trebuie să știți că articolele care au o mulțime de linkuri interne au un rol important în ochii Google.  Asigurați-vă că conținutul dvs. cel mai important, recomand ca aceste articole să fie exact din nișa siteului dvs., primește atenția pe care o merită și adăugați link-uri interne.

Pentru a ține o evidența clara recomand folosirea Optiunii Legături interne Yoast ale pluginului Yoast SEO.

2. Legătură în context – Linkbuilding targetat

Conectarea internă(internal linkbuilding) funcționează numai dacă conectați contextual unui articol cu alt articol. Regula de baza pentru Conectarea internă(Internal linkbuilding) este aceea că articolele dvs. trebui să aibă același sens în context pentru utilizator. Ex.: dacă scrieți o postare despre cobai, puteți face link către un articol despre „animale de companie mici” sau la un articol despre „ce mănâncă cobaiii”.

Google este foarte capabil să înțeleagă contextul, ceea ce vă obligă să conectați contextual .

3. Evitați acele fundături

Dacă un articol niciun link intern către acesta, Google nu va accesa prea des pe acele paginii, asa numitul conținut orfan . Verificați periodic dacă aveți sau nu aceste tipuri de articole pe site-ul dvs. web.Când aveți conținut orfan, decideți dacă acesta este sau nu conținut de care aveți nevoie pe site-ul dvs. web astfel după caz puteți renunța la articol sau conectațil contextual cu alt articol.

Dacă este un conținut important, asigurați-vă că adăugați câteva linkuri interne relevante. Dacă conținutul este depășit și nu mai are importanță, puteți șterge articolul și redirecționa adresa URL .

4. Reîmprospătați cercetarea cuvintelor cheie

Cercetarea cuvintelor cheie este multă muncă și nu se termină niciodată. Trebuie să actualizați și să reînnoiți cercetarea cuvintelor cheie pentru a vă menține conținutul într-o formă bună. Compania dvs. se schimbă, se concentrează, produsele pe care le oferiți se schimbă, dar cel mai important: lumea se schimbă. Cuvintele pe care oamenii le foloseau acum câțiva ani probabil nu vor fi exact la fel ca cuvintele pe care le folosesc acum. Va trebui să vă actualizați strategia de cuvinte cheie și să o mențineți actualizată. În caz contrar, s-ar putea să vă concentrați asupra (ușor) cuvintelor cheie greșite și să pierdeți trafic valoros din această cauză.

5. Rezolvați canibalizarea cuvintelor cheie

Probabil că veți scrie multe despre subiecte similare. Și, deși fiecare dintre articolele dvs. este axat pe un aspect diferit și optimizat pentru un cuvânt cheie diferit, ați putea suferi de canibalizare a cuvintelor cheie .

Fără să-ți dai seama, vei concura cu propriul tău conținut în motoarele de căutare. Asigurați-vă că verificați periodic dacă site-ul dvs. suferă sau nu de canibalizare a cuvintelor cheie.

Pentru a afla daca sunteți puși în această situație folosiți în căutarea Google ” site: ezrapp.ro seo ” , iar dacă găsiți articole „canibalizate” , rezolvați prin conectare conținutului între articole.

6. Rescrieți conținutul învechit

Conținutul vechi și învechit ar trebui actualizat. Publicul dvs. se va întreba dacă informațiile sunt încă valide și relevante dacă postarea dvs. are 10 ani. Google va face la fel. Acum nu vă sugerez să aruncați. O mulțime de conținut este veșnic verde și va oferi în continuare informații valide și relevante după câțiva ani. Doar asigurați-vă că îl actualizați din când în când. Păstrați conținutul actual și actualizat . Cititorii dvs. și Google vă vor mulțumi pentru asta!

7. Redirecționați conținutul învechit

Este întotdeauna greu să arunci conținutul. Cu toate acestea, unele postări de blog și articole nu sunt relevante după o perioadă de timp. Gândiți-vă la anunțuri de evenimente sau produse. După ce evenimentul a avut loc și după ce produsul este epuizat, nu are prea mult sens să păstrezi acele anunțuri. Asigurați-vă că ștergeți și redirecționați aceste pagini.

Păstrați SEO în formă prin îmbunătățirea conținutului
Pe măsură ce site-urile noastre web îmbătrânesc, trebuie să facem mai multe pentru a le menține potrivite pentru motoarele de căutare. Menținerea unei strategii interne bune de conectare, reîmprospătarea cercetării cuvintelor cheie și asigurarea faptului că nu ne canibalizăm propriul conținut. Evaluează-ți capacitatea de conținut SEO pentru a afla ce poți face pentru ca site-ul să fie fericit și sănătos.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *