Continut duplicat, un aspect important pe #seo și #contentmarketing

Google a venit recent cu o clarificare cum că, dacă același conținut este reproiectat într-un format diferit(text, videoclip, podcast, visual), algoritmul gigantului motorului de căutare nu îl va considera duplicat.

Deci, dacă credeți că un subiect din nișa dvs. este destul de important și doriți să creați o postare pe blog, un videoclip și un podcast sau să readuceți în atenția cititorilor dvs. un articol mai vechi  Google nu va semnaliza niciunul dintre acestea pentru duplicarea și fiecare vor fi eligibile separat pentru clasare.

Dar neoficial Google nu a luat măsuri cu conținutul duplicat. Întregul mit al unei „penalizări de conținut duplicat” a venit de la stategia SEO pe care fiecare o abordează, atâta timp cât prin SERP-uri se a încerca să se obțină puțină diversitate, utilizatori vor avea plăcerea de a accesa, citi, asculta, etc.. conțiutul tău.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *