Cum să vă adăugați site-ul web în Știri Google

Doriți să știți cum să afișați conținutul site-ului dvs. în Știri Google? Aflați regulile și obțineți cele mai bune practici și sfaturi aici.

Întrucât Google continuă să domine în ceea ce privește cota de piață a motoarelor de căutare, proprietarii de site-uri web caută în mod constant noi modalități de a aduce trafic de acolo către propriile site-uri.

Listarea în Știri Google este un mod fantastic de a câștiga mai multă atenție pentru conținutul dvs., datorită vizibilității sporite pe care Google le oferă poveștilor de top.

În trecut, au fost câțiva pași până la luarea în considerare pentru listarea în Știri Google.

Cu toate acestea, la sfârșitul anului 2019, Google și-a schimbat politica și a eliminat cerința de a trimite site-ul dvs.

În schimb, Google afirmă :

„Editorii sunt luați în considerare automat pentru articolele de top sau fila Știri din Căutare. Ei trebuie doar să producă conținut de înaltă calitate și să respecte politicile de conținut Google News. ”

Chiar și așa, sfaturi practice și sfaturi privind eligibilitatea Google News din trecut sunt încă eficiente astăzi.

Deci, cum puteți să vă afișați conținutul în secțiunea Top Stories din rezultatele căutării?

Dacă doriți să știți cum să obțineți conținutul site-ului web actualizat în Știri Google, această postare este pentru dvs.

Ce este Știri Google?

Știri Google este un motor de căutare vertical generat de algoritmii Gigantului Google, care colectează și agregă știri și titluri din mii de surse de informații din întreaga lume.

Google le afișează apoi pe baza unei varietăți de factori, inclusiv preferințele și interesele utilizatorilor, relevanța, prospețimea conținutului și autoritatea.

În timp ce utilizatorii pot accesa Știri Google direct accesând https://news.google.com/ , Google prezintă și articole de știri în mod vizibil în paginile lor principale de rezultate ale căutării.

De ce site-urile web trebuie/doresc să intre în Știri Google?

Răspunsul evident la această întrebare, dintr-un punct de vedere holistic, este creșterea acoperirii, vizibilității și traficului mărcii / experților / serviciilor (dintre care unele vor duce în cele din urmă la creșterea vânzărilor și a rezultatelor finale).

În mod realist, însă, răspunsul este mai complex.

Peste 60% dintre oameni au încredere în Știri Google față de alte știri.

Acest nivel de încredere, atunci când este combinat cu rezultatele dorite menționate mai sus, deschide o valoare mai largă a afacerii în afara valorilor tradiționale de căutare a afișărilor, traficului și veniturilor.

Încrederea poate fi un diferențiator cheie între mărci și site-uri web, afectând comportamentul utilizatorilor atât în ​​etapele de PPC (reclamă), cât și de POC (site-ul web).

Pentru multe companii, includerea în Știri Google este un alt mod de a profita mai mult de conținutul actual și viitor.

Cum vă adăugați siteul în Știri Google

La fel ca în cazul tuturor rezultatelor căutării Google cere în continuare respectarea regulamentului său și a celor mai bune practici de scriere al unui conținut, lucru care poate face ca conținutul dvs. să fie inclus și clasat la nivel înalt în Știri Google.

Însă există și o serie de proceduri TEHNICE care pot fi folosite pentru a vă ajuta să vă afișați și să vă clasificați conținutul în Știri Google:

  1. Crearea unui sitemap unic pentru Știri Google și trimiterea acestuia direct către Google. – puteți prelua controlul asupra articolelor de conținut de știri care îndeplinesc sau depășesc criteriile de orientare Google și le evidențiați pe cele mai susceptibile de a furniza rezultatele pe care le căutați.
  2. Conținutul nou trebuie să fie accesibil, să se încarce rapid și să fie bogat în informații. De asemenea, ar trebui să aibă valoare, să fie de actualitate, susținut de fapt și independent de tonurile de vânzare.
  3. Ar trebui să publicați știri frecvent și în mod constant – în fiecare săptămână sau în fiecare zi, de exemplu, mai degrabă decât 10 articole într-o zi și apoi nimic altceva timp de o lună.
  4. Faceți conținutul ușor de citit, partajat și interacționat – cu cât sunt mai multe semnale de calitate a utilizatorului care provin din conținut, cu atât mai bine.
  5. Și nu în ultimul rând versiunile AMP-urile ale paginilor web au un effect major asupra Știri Google prin accelerarea și indexarea articolelor dvs.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *